یونیورسیتی فیر - کار و کسب دانشگاه های این دیار

سرآغاز کلام با نام زیبای حق؛

 

در این دیار فلسفه وجودی همه موسسات بر اساس درآمدرایی است. حالا فرقی نمی کند که این موسسه یک شرکت تجاری است ؛ یک بانک است و یا یک موسسه آموزش عالی.

بر خلاف دانشگاههای خانه پدری که بودجه دولتی دارند و متقاضی هم فراوان پشت در آنها صف کشده است؛ دانشگاههای این دیار باید مشتری داشته باشند تا بتوانند به ادامه فعالیت خود ادامه دهند.

اما مشتری از کجا پیدا می شود؟ در مورد دانشگاه ها ؛ مشتری دست اول ؛ دانش آموزان سال آخر دبیرستان هستند که قرار است از سال آینده وارد سیستم آموزش عالی شده تا هم آینده خود را بسازند و هم چرخ کار و کسب دانشگاه را بگردانند.

اما سوال بعدی اینجا است که چطور باید بازاریابی کرد؟ جواب آن هم روشن است . تبلیغات و راه اندازی نمایشگاهی که همه غرفه های آنرا داشنگاهها اجاره می کنند و به معرفی خود می پردازند.

ما امسال برای اولین بار ؛ آنهم به خاطر اینکه انشاءالله امیرحسین از سال آینده مشتری نظام آموزش عالی خواهد بود؛ در این نمایشگاه شرکت کردیم. حضور در این نمایشگاه به ما این امکان را داد می دهد که با شرایط پذیرش و برنامه های آموزشی هر دانشگاه آشنا شویم.

نمایشگاه دانشگاه ها

 امیرحسین علاقه مند به تحصیل در وسترن یونیورسیتی برای دوره فوق لیسانس است.

 

نمایشگاه دانشگاه ها

 دانشگاه بورک هم از دانشگاههای معروف شهر تورنتو است.

 

نمایشگاه دانشگاه ها

 

 

نمایشگاه دانشگاه ها

 دانشگاه تورنتو ؛ یکی از دانشگاه های پرآوازه کانادا است. برای خیلی از ایرانی ها ؛ این دانشگاه یک بهشت است.  

 اما حضور در این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرد که چند دقیقه در خبابانهای پایین شهر تورنتو گشتی بزنیم.

 نمایشگاه دانشگاه ها

سی ان تاور یکی از جاذبه های توریستی شهر تورنتو است. 

 

نمایشگاه دانشگاه ها

 البته ما که فرصت دیدار از برجهای بلندتر را داشته ایم به انداختن عکس با سی ان تاور اکتفا کردیم.

 

با یاد حق شاد باشید

خانواده شاد

علی خادمی

 

/ 0 نظر / 69 بازدید